aktualizowane 21:18, 24 May 2019

Wiesz o czymś ciekawym? Napisz do nas e-mail: info@superfakty.pl

 Ambasada RP w Moskwie przedstawiła nowy spot promocyjny „Polska. Where the unbelievable happens”. Powstał on na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych w celu promocji Polski poza jej granicami.

 Spot wyprodukowano, aby budować markę Polska, podkreślić atrakcyjności naszego kraju, wywołać efekt pozytywnego zaskoczenia i wzbudzić pozytywne emocje. Poza oczywistymi aspektami turystycznymi i inwestycyjnymi, zamierzeniem klipu jest również zwrócenie uwagi na potencjał Polaków, na naszą kreatywność i otwartość, jak również na dumę z narodowej historii i przywiązanie do tradycji. O potencjale tym świadczy chociażby sam poziom zrealizowanego materiału filmowego, szeroko doceniony przez polskie media i internautów.

 U źródeł pomysłu na ten spot leżało przeświadczenie o konieczności rezygnacji z patosu i tradycyjnej formuły prezentacji kraju, wykorzystywanej przez większość państw, na rzecz uśmiechu i dystansu do siebie. Koncepcja, odwołująca się do wyobraźni dziecka, opiera się na humorystycznej wizji kraju, w którym dzieją się rzeczy ze świata baśni. Te niewiarygodne zdarzenia są wstępem do prawdziwych i pozytywnych zaskoczeń, jakie czekają na gości odwiedzających nasz kraj. Polska jest areną niewiarygodnych przemian i kreatywności, które podkreślone humorem i dystansem mogą zwrócić uwagę odbiorcy, począwszy od pozytywnego zaskoczenia samym spotem.  Niekonwencjonalne podejście z pewnością ociepli wizerunek Polski.

Spot wygląda tak: https://www.youtube.com/watch?v=Ryrj5zkpAgc